Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
- До повернення та обміну приймаються товари лише належної якості, усіх категорій магазину в новому стані, без пошкоджень, зі збереженням упаковки.
- Товари усіх категорій магазину неналежної якості не приймаються до повернення, крім випадків заводського браку.
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
- Кошти повертаються у безготівковій формі на картку або розрахунковий рахунок.
Для оформлення повернення вам необхідно написати нам на пошту gsmm@ukr.net та повідомити про такий намір, вказавши причину повернення та контактні дані — наш менеджер обов'язково з Вами зв'яжеться.
Адреса для повернення:
вул. Клочківська, 119, Харків, Харківська область, 63082
Терміни повернення коштів:
У разі повернення товару, вартість товару буде повернута після отримання товару протягом 3 робочих днів.
Комісія інтернет-магазину за обмін/повернення товару — не стягується.
УВАГА!
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів»,
компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні
товарів належної якості, якщо вони належать до
категорій, зазначених у чинному
Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.