Більш точний час обговорюється з менеджером при оформленні замовлення.
Оплата: готівковий, безготівковий. Онлайн-оплата Visa / MasterCard, Приват24. Онлайн оплата здійснюється через корзину. сайт не зберігає і не передає дані платіжних карт. Інформація, по платіжних відомостей користувачів, вводиться на захищеній сторінці UAPAY, що відповідає стандартам інформаційної безпеки PCI DSS 3.2 і гарантує повну безпеку Ваших даних. Після оплати ви отримаєте повідомлення про успішну операцію та оповіщення про статус Вашого замовлення.
Вартість доставки залежить від Вашого місця розташування, габаритів товару і наявності ліфта.
УВАГА!
Перед тим як прийняти товар і розписатися в бланку замовлення, обов'язково перевірте товар на наявність дефектів, працездатність, комплектацію та відповідність характеристик згідно з інструкцією. Якщо виявлено, що якісь характеристики не відповідають заявленим, Ви маєте право відмовитися від товару. Звертаємо Вашу увагу на те, що опис товару на сайті може містити неточності.
|
Вага до (включно), кг |
Між відділеннями |
Доплата за адресний забір або доставку |
||
|---|---|---|---|---|
|
В межах міста |
В межах області |
По Україні | ||
| 0,5 | 30 | 35 | 40 |
+20 за 1 відправлення |
| 1 | 35 | 40 | 45 | |
| 2 | 40 | 45 | 50 |
+25 за 1 відправлення |
| 5 | 45 | 50 | 55 | |
| 10 | 55 | 60 | 65 | |
|
* Доплата за доставку в населені пункти де немає відділення (по кілометражу); ** Доплата 30 грн за доставку в населені пункти де немає відділення; *** Доплата 25 грн за паркан / доставку в населені пункт окремої категорії; |
||||
Терміни доставки: від 2-5 днів в залежності від віддаленості населеного пункту.
Для отримання посилки необхідно пред'явити документ, що засвідчує особистість або на Новій пошті можна отримати посилку без документа за допомогою верифікації за номером телефону одержувача і повідомити номер декларації, який ми надішлемо у вигляді SMS-повідомлення на вказаний в замовленні номер телефону.
УВАГА! Обов'язково під час отримання посилки необхідно уважно оглянути товар, перевірити його зовнішній вигляд і комплектацію! У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - необхідно відмовитися від отримання товару і скласти акт-претензію із співробітником компанії-перевізника.